Hatay'ın merkez ilçesi Antakya'da düzenlenen Hatay 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışması sona erdi.

Türkiye Bisiklet Federasyonu 2026 yılı faaliyet programında yer alan prestijli organizasyon; Hatay Valiliği, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve Antakya Belediyesi iş birliği ile Serinyol Tahtaköprü Yıldırım Deresi Mesire Alanı’ndaki parkurda gerçekleştirildi.

20 Haziran Cumartesi günü saat 12-19 saatleri arasında düzenlenen Hatay 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışmasında pedal çeviren yarışçılar, zorlu etapları geçerek yarışı sonlandırdı. Yarışmalar sonucunda; U13 erkekler kategorisinde Muhammet Umut Kepekçi birinci, Ahmet Can Karaköse ikinci, Mustafa Furkan Sarıyıldız da üçüncü oldu. U15 kategorisi erkekler de ise; Anıl Şavkılı birinci olurken, Yusuf Emre Sarıyıldız ve Ahmet Eren Acar da ilk üçe girme başarısını gösterdi.

Dereceye giren yarışmacıların ödüllerini veren Antakya Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Öztürk başarı dileğinde bulunurken, madalyalarını takan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Bekir Özçelik de katılım sağlayan tüm sporcuları tebrik ederek, emeği geçenlere teşekkür etti.

